Samen spelen bij de Bevers!

De bevers zijn jongens en meisjes van 4,5 tot 7 jaar die rondom het fantasiedorp Hotsjietonia spelen, leren maar vooral ook plezier maken. Spelenderwijs ontdekken ze de wereld om zich heen. Wij zorgen voor een afwisselend programma vol nieuwe uitdagingen. Denk bijvoorbeeld aan de programma’s zoals: een bosspel, een speurtocht, een spelletjesavond, een bak programma, een knutselprogramma etc. etc. Kortom, een leuke, afwisselende, leerzame hobby voor de kleintjes! Want wie wil er nu niet nieuwe dingen ontdekken en lekker spelen met leeftijdsgenootjes?! Je mag bij onze scoutinggroep 3 keer vrijblijvend komen kijken.

Deze speltak draait op vrijdagavond van 18.30 uur tot 20.00 uur in het Scoutinggebouw aan de Geldakkerstraat 2 te Munstergeleen.

Stafteam

Het leidingteam bestaat uit Claudia (teamleidster), Leonne, Lieke, Stan, Esther, Maud en Eva.

Voor ouders

Onze Bevers hebben een eigen Facebook pagina waarin regelmatig foto’s en verhalen worden geplaatst over alle belevenissen. We accepteren alleen ouders van onze Bevers. Klik hier voor de pagina en meld je aan!

Voor alle vragen over de bevers, het programma en de opkomsten, kun je contact opnemen met de leiding via e-mailadres: bevers@scoutingmunstergeleen.nl