Cheetah

De Cheetah Welpen zijn jongens en meiden van 7 tot en met 11 jaar. Wekelijks komen ze bij elkaar om leuke en spannende dingen te gaan doen! Dingen zoals vuur maken, bosspellen spelen, speurtochten lopen maar ook knutselen, koken of samen een giga knikkerbaan bouwen! Eigenlijk doen ze nog veel meer, als je nieuwsgierig bent geworden mag je wel een keertje komen kijken!

De Cheetah Welpen draaien elke woensdagavond van 18:30 tot 20:00 in het Scoutinggebouw aan de Geldakkerstraat 2 in Munstergeleen.

Bij de Cheetah Welpen doen de kinderen vooral heel veel leuke dingen, maar ze leren hierdoor ook samenwerken en hun eigen grenzen verleggen.

Stafteam

Ons stafteam bestaat uit (v.l.n.r. op de foto) Olga, Bas (teamleider), Brian, Maud en Lisa.

Voor alle vragen over de Cheetah Welpen, het programma en de opkomsten, kun je contact opnemen met de leiding via e-mailadres: cheetahwelpen@scoutingmunstergeleen.nl